وبلاگ شخصی ایمان غیاثی

چرک نویس یک خبرنگار

وبلاگ شخصی ایمان غیاثی

چرک نویس یک خبرنگار

اندر حکایت برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان !

 

 

خاطرات یک شب به یاد ماندنی ؟ 

وقتی آشپز ۲ تا میشه یا آش شور میشه یا بی نمک ...... 

هدیه ای به یاد ماندنی ؟ کودکان بزرگ نما ......؟ 

 

 

.............................

خبرگزاری مهر در کرمان

دوست عزیز و همکار گرامی جناب محمودی مدیر خبرگزاری مهر در استان کرمان خبر از مدیریت خبرگزاری مهر استان کرمان به عنوان مدیریت منطقه جنوب و جنوب شرق کرمان را داد. 

جای بسیار خوشحالی است برای کرمانی ها  

اما حیف که قدر شما را مثل خیلی چیزهای خوب دیگر نمی دانند و ... 

 برایتان آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون دارم

معرفی..

........................ 

و اما بعد و 

و ................................................. 

 

انگار هیچ و بازهم هیچ. 

دلگیر و .................... 

 

بار دیگر . طور دیگر و ..................... 

کدام چشمان پاک . کدام فکر پاک و ...... 

کدام دوست . با آغوشی باز و لی خنجر به دست ....... و کدامین های دیگر و باز هم هیچ ... 

همین الان ...

شاید دیدن فامیل... یا شاید... 

خیلی خسته شدم از اینکه اینترنت مفت پیدا کردم خیلی خوشحالم .میگن مفت باشه ... 

 

سلام همین الان ...

سلام  

همین الان در دبیرخانه جشنواره ملی جوان ایرانی جایره را گرفتم. 

خوشحال ولی.... 

 

از اینکه امکانات در کرمان بسیار نامناسب است و به جوانان بها نمی دهند ناراحت و دلگیرم... 

 

امروز سعی کردم تعدادی از دوستان در تهران را ببینم ولی امکان پذیر نشد... شاید وقتی دیگر. 

 

ام حیف....

بهشت ...

داشتم فراموش می کردم اما... 

یادش بخیر دو سال گذشته در چنین زمانی در مدینه و ... 

خداوند قسمت همه بکند . 

داستان رفتنم خیلی جالب و خواندنی است.به زودی بر روی وبلاگ قرارش می دهم. 

در ضمن قرار است خاطراتم را چاپ کنم برام دعا کنید.

کشف

از اینکه برخی از دوستانم تازه ما را کشف کرده اند و گاه گاهی به ما سر می زنند خوشحالم. 

 

تشکر ویژه .... 

 

نظر . پیفام .بدو بیراه یادتان نره ..........

سلام

جشنواره ملی جوان ایرانی 

هر چند چند صباحی از جریان خبری کنار کشیدم و هنوز تکلیف خودم را روشن نکردم اما فضای مجازی را دو دستی چسبیدم. یکی از وبلاگ هایم به مقام دوم بخش رسانه جشنواره ملی جوان ایرانی را کسب کرد. هر چند هنوز رنگ جایزه را هم ندیدم. 

راستی قکر کنم تنها جوان کرمانی بودم که در جشنواره ملی جوان ایرانی به کسب مقام دست یافتم. 

جمعه گذشته هم اختتامییه در سالن همایش های صداو سیما بود که با حضور ریاست جمهوری برگزار شد که همه خبرش را دارید. 

جای شما خالی....